Castelli is back in pink!
Det kendte brand, Castelli, som er kendetegnet af en skorpion i deres logo, er tilbage som sponsor for Giro d'Italia. Det tyder blandt andet, at det italienske firma skal levere førertrøjerne til etapeløbet de kommende fire år.
Allerede fra 2018 til 2021 vil brandet være at finde på de førende ryttere i Giro d'Italia. Fire førertrøjer er der i Giro d'Italia, det er førertrøjen Maglia Rosa (pink), pointtrøjen Maglia Ciclamino (cyklame), bjergtrøjen Maglia Azzurra (blå) og ungdomstrøjen Maglia Bianca (hvid).
Det er ikke første gang, at Castelli bliver sponsor for Giro d'Italia. I 80erne og 90erne kørte mange kendte ryttere i førertrøjer fra det italienske brand. Den sidste rytter, som kørte i en Castelli førertrøje i Giroen var Miguel Indurain, som vandt i Milano i 1992. Udover Indrurain har kendte ryttere, som Saronni, Hinault, Moser, Hampsten og Bugno blandt andet også været iført Castelli tøj i Giroen.
“Det er en stor ære at annoncere at et internationalt brand som Castelli vender tilbage til Giro d'Italia familien," forklarer Giro d'Italia kommercielle direktør Matteo Mursia i forbindelse med offentliggørelsen.
"Vi er stolte over at have skorpionen tilbage på landevejen i Giro d'Italia," tilføjer Castellis brand manager Steve Smith.
Castelli er i dag blandt andet også sponsor for Team Sky og Feltet.dks eget motionshold Team Motionsfeltet.dk.
ANNONCE
ANNONCE
Vær med i klubben - find en cykelklub i nærheden af dig
Vil du også gerne deltage i cykelløb i ind- og udland?
ANNONCE
Motionsfeltet.dk • Åsvinget 5 • 9800 Hjørring • Tlf. 5155 8966 • info@motionsfeltet.dk • Cookieindstillinger