04.03.2015 @ 08:45

Motionsfeltet.dk har taget en snak med en af Danmarks største online webshops omkring succesen, og hvordan den er opnået. 

”Vores store passion for cykelsporten har været fundamentet for Cykelpartner.dk siden begyndelsen. Vi er specialister inden for cykler, cykeltilbehør og -udstyr, og vi bestræber os altid på at holde vores viden opdateret.”

 

Sådan fortæller Lars Bachmann fra Cykelpartner.dk. Han fortæller også, at webshoppen ønsker at være den trendsættende udbyder og den fortrukne partner inden for internethandel. Deres målsætning er at levere kvalitetsprodukter til markedets bedste priser, og derfor køber de også produkter ind fra hele verden. Webshoppen bruger ressourcer på at undersøge, hvor de kan købe de rette produkter til den rette pris. Dermed har Cykelpartner mulighed for at tilbyde den bedste pris til deres kunder, uanset om der er tale om high-end produkter eller produkter til motionisten.

 

Cykelpartner med fokus på kundeservice
En overensstemmelse mellem pris og kvalitet er omdrejningspunktet i hele Cykelpartners forretningsgrundlag, men de vil meget mere end ”bare” at sælge produkter. Selvom pris og kvalitet er vigtige parametre, så arbejder Cykelpartner.dk også på at levere den bedste mulige service for deres kunder. Derfor har de fokus på konstant at have velkvalificeret personale ansat til at rådgive og vejlede kunderne.

 

”Ved at udbyde kvalitetsprodukter og rådgive vores kunder om produkterne, kan vi være med til at skabe fantastiske cykeloplevelser for forbrugerne.” fortæller Lars Bachmann fra Cykelpartner.

 

Cykelpartner.dk har i løbet af de seneste år oplevet store vækstrater og økonomiske resultater, og selvfølgelig ønsker de fortsat at ekspandere, men det må ikke blive for enhver pris.

 

”God kundeservice er en helt fundamental del af Cykelpartners idégrundlag, og det betyder, at kunderne skal have en god oplevelse, uanset om de køber for 100 kr. eller 100.000 kr.” fortæller Lars Bachmann

 

Kompetente medarbejdere er nøgleordet
Ønsker man at være forbrugernes og forhandlernes cykelpartner nr. 1, er det afgørende, at man har medarbejdere i huset, som er fagligt kompetente. Cykelpartners fokus på god kundeservice betyder, at de har veluddannede cykeleksperter ansat, som kan rådgive kunder i forhold til cykeltekniske udfordringer. ”Vores cykeleksperter har stor erfaring inden for branchen, hvilket giver dem de rette forudsætninger for både at rådgive kunder samt indkøbe de rette produkter”, siger Mathilde fra Cykelpartner.dk

 

”Vi gør alt, hvad der står i vores magt for at gøre vores kunder glade. Vi vil være vores kunders cykelpartner, og god kundeservice er helt essentielt i forhold til den arbejdsgang. Vi forsøger konstant at gøre os umage, også selvom der en sjælden gang sker fejl. Det er vigtigt for os, at vi kan se alle vores kunder i øjnene. ” fortæller Mathilde Staal Henriksen fra Cykelpartner.dk

 

Cykelpartner går forrest

Mathilde Staal Henriksen fra Cykelpartner.dk fortæller, at de ønsker at være nytænkende og trendsættende i branchen både i forhold til produktudvikling, men også i forhold til kundeservice.

 

”Hvis vi fortsat skal være kundernes fortrukne cykelpartner, skal vi naturligvis også gå forrest i forhold til alle tænkelige forbedringer og udvidelser. Modsat andre i branchen kigger vi ikke vores konkurrenter over skulderne, da den løsning ikke gør Cykelpartner.dk attraktive for vores kunder. Vinterhalvåret, som typisk er lavsæson i cykelbranchen, udnytter vi til at udvide vores produktsortiment. Derudover har vi været trendsættende i forhold til at indføre 365 dages returret, hvilket nu også ses hos adskillige af vores konkurrenter. Vores indsatser handler om forbrugeren, og hvordan vi kan forbedre forbrugerens oplevelser, også når vi skal tage produkter retur.”

 

Faktaboks

Cykelpartner.dk er en webshop, der forhandler mere end 9000 varenumre inden for cykler og cykeludstyr. Virksomheden består på nuværende tidspunkt af 28 medarbejdere. Cykelpartner.dk har mere end 25 års erfaring med salg af cykelrelaterede produkter, og de elsker nethandel, og prioriterer deres kundeservice rigtig højt. Siden slutningen af 2008 har webshoppen gennemgået en stor vækst, hvilket blandt andet har resulteret i, at de er blevet kåret som Gazelle virksomhed flere år i træk.

Produktfokus: Favero Assioma Pro MX-2 og Assioma Duo watt-pedaler
Anders Lund har fået nyt job
Tidligere rytter og landstræner Anders Lund har nu fremtiden på plads. 
Bjarne Riis forudser stor dansk succes i Touren
Bjarne Riis forventer dansk Tour-succes næste sommer. 
Her er Tour de France-ruten 2025
Ruten til næste års Tour de France er netop blevet offentliggjort i Paris.
”Vingegaard-effekten” er stadig større trods fænomenalt hjemmebane-VM, mener træner
VM på hjemmebane i Ballerup Super Arena blev en enorm succes, og opbakningen var enorm fra de danske fans. Alligevel tror den tidligere rytter Jimmi Madsen, at en vis Tour de France-vinder appellerer mere til fremtidens ryttere.
Grand Tour-etape slutter i Slovenien ifølge medie
Skal man tro det slovenske medie Siol, får Slovenien en etapeafslutning i næste års Giro d’Italia. 
Stor VM-oversigt: Få alt det bedste fra danskernes magi i Ballerup
En stor uge ved VM i banecykling i Ballerup er slut, og der har været danske succesoplevelser på stribe. Feltet.dk har her samlet alle reaktionerne fra danskerne hele ugen.
Vingegaard-beslutning revses af Bruyneel: Ikke en grund
Jonas Vingegaards beslutning om at afslutte sin sæson tidligt undrer Johan Bruyneel.
Følg Lombardiet Rundt på Feltet.dk's app
Kom helt tæt på Lombardiet på Feltet.dk's app. Følg danskernes kamp imod Tadej Pogacar og co. 

Instagram #motionsfeltet

Motionsfeltet.dk   •   Åsvinget 5   •   9800 Hjørring   •   Tlf. 5155 8966   •   info@motionsfeltet.dk   •   Cookieindstillinger

Andet